lunes, 9 de mayo de 2016

La caixa màgica de les emocions

Bon dilluns Emocionsamics!


Comencem un altre dilluns amb una nova activitat, ja que crec que us interessarà si heu fet o teniu pensat fer la del dau de les emocions.

Aquesta activitat us dic que és molt fàcil de fer, només necessitau qualsevol caixa (pot ser una de sabates mateix) i 5 boles de suro, que podem trobar a qualsevol papereria (5 boles o més depenent les emocions que volgueu mostrar).

Per començar, hem de fer un forat a la part de dalt de la caixa, per tal de posar la mà i poder treure una bola. Jo vaig decorar la part de dalt amb un tros de goma eva per que quedes un poc més curiós.


Després, les boles les podem pintar segons vulguem, fent èmfasi als colors o als gestos de la cara d'una emoció. Jo vaig utilitzar els dos mètodes, vaig incidir en el color, que ja utilitzàrem al conte de les emocions i també vaig afegir els gestos de la cara.


L'activitat els va agradar molt. Els vaig dir que havien d'agafar un a un una pilota emoció en secret, sense dir res a ningú, i després l'havien de representar. El fet de posar la mà dins una caixa que no és veu res els creava molt curiositat i interès, i que més volem si ja al mostrar la nostra activitat ja senten interès per ella?

Vàrem fer dues rondes a classe, ja que ho fan realitzar molt bé i ràpid, i volien tornar a jugar. Crec que és un joc que podem fer més d'una vegada als temps lliures que tinguem a l'aula.



Fins i tot, si hi ha alguna mamà que l'interessa també el pot fer a casa i jugar amb el seu fill o filla.

Si us ha agradat l'activitat comentau-me i em podeu dir més idees que tingueu  a partir d'aquesta. Si la feu, m'agradaria veure fotos de com l'heu adaptat.

Ens veiem a la pròxima entrada.

Poseu emocions a la vida!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario