martes, 31 de mayo de 2016

"Sentimientos"


Bon dia Emocioamics!


El dissabte passat, com a dia lliure, vaig anar a donar una volta per la ciutat quant em vaig aturar a una llibreria.


Vaig anar directament a la secció d'Educació Infantil, on després de mirar, mirar i mirar contes em vaig trobar amb un sobre les emocions. El vaig veure que era molt típic, on hi havia un personatge i explicava com es sentia, encara que presentava unes quantes variacions que em van donar moltes idees per fer a l'aula. Així, que els vaig comprar.


El llibre s'anomena "Sentimientos" i es de na Patricia Geis. Dins aquest s'explica com es senten en Coco i na Tula. A més, hi ha un rotulador amb el qual podem pintar al final del conte on hi ha la cara d'en Coco per representar una emoció i  un emocionometre. 





Com he dit, al veure el conte, la creativitat va sorgir i vaig pensar en fer altres coses a partir d'aquest. Així doncs, veient el cos d'en Coco per representar l'emoció, se'm va ocórrer fer a en Coco i a na Tula en un tamany més gran, din A-3, plastificat, per tal de que a un aula sigui més fàcil d'utilitzar amb tots els infants.



 En quant a l'emocionometre, també vaig pensar en fer-lo un poc més gran i posar-lo a l'aula, de manera que tots puguin accedir a ell per expressar com es senten.



A més a més, en general he de dir que totes les aportacions que hi ha al llibre són molt senzilles per als infants i fàcils d'entendre-les. Les situacions que esmenta són molt quotidianes, de manera que els infants ho poden situacionar fàcilment.


Així doncs, us recomano aquest llibre sense cap dubte. Crec que és una altra bona adquisició per l'aula i per a casa, per ensenyar als nostres infants a identificar les seves pròpies emocions.

Comentau altres llibres que us agradin sobre les emocions, estaré oberta a noves propostes.


Ens veiem prompte!


POSEU EMOCIONS A LA VIDA!



No hay comentarios:

Publicar un comentario